poniedziałek, 23 września 2013

Trochę o mnie ;p

  No więc może trochę Wam o sobie powiem ;D Wiec mam na imię Zuzanna, ale najbardziej lubię jak się do mnie mówi Zuza...ewentualnie Zuz albo Zuzu ;p Jestem uczennicą drugiej klasy Liceum Ogólnokształcącego nr. III w Zielonej Górze. Jestem na profilu humanistyczno - prawniczym, ale przyszłość raczej wiąże z językami obcymi niż z prawem ( chociaż nie ukrywam, że prawo też mnie interesuje). Dlaczego języki obce? Nie wiem ...sama zadaje sobie to pytanie, ale w szkole własnie najlepiej wychodzi mi nauka z języków obcych i są to moje ulubione przedmioty. W liceum uczę się angielskiego ( od 13 lat ) i niemieckiego ( 10 lat nauki). Prywatnie uczę się jeszcze hiszpańskiego ( od roku) i  francuskiego ( od 2 lat) ;D Mam zamiar zostać tłumaczem z angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i francuskiego. ;p  Wczesniej uczyłam się tez włoskiego i 3 lata rosyjskiego. 
        Ale języki nie są moim jedynym zainteresowaniem. Drugą rzeczą którą kocham jest MUZYKA <3333 No bez niej to bym w ogóle nie istniała ;D Słucham różnych rodzajów muzyki od rocka, przez dubstep, pop, indie rock, rap amerykański, alternatywa <3 moimi ulubionymi wykonawcami są : Rihanna, Macklemore, One Republic, Imagine Dragons, Modestep, MtEden, Rammstein, Adele, Pink Floyd ale PRZEDE WSZYSTKIM COLDPLAY <333 możecie mi podrzucać w linkach różne zespoły i wykonnawców bo ja bardzo chętnie poznaje nowe brzmienia^^ 
        Jeszcze jedną rzeczą którą się interesuje jest moda. Dosyć dużo czytam o projektantach,nowych trędach, wzoruje się na modelkach, o których wiem też dużo, ale przede wszystkim inspirują mnie zdjęcia niektórych fotografów ze świata mody ;D  
       Bardzo dużo też podróżuje. Byłam już w wielu miejscach: Paryż, Londyn, Berlin, zwiedziłam całą Francję, Berlin, Drezno, Rzym, Praga, ale najbardziej jak na razie chciałabym zobaczyć Madryt i Barcelonę ^^ może ze względu na to, że uczę się hiszpańskiego hehehe poza tym w Madrycie mam dwie przyjaciółki hiszpanki, które poznałam na obozie językowym ;p Mam szansę spełnić to swoje marzenie tylko dostałam warunek, że muszę zarobić na samolot i kase, żeby mieć na wydanie tam...czyli obecnie poszukuje pracy :/ No nic to mam nadzieję, że mi się uda ^^ Pozdrawiam Was Kochani!! <3

Taka nutka na dzisiaj ^^ Modestep - Sunlight <33



















4 komentarze:

  1. I ty niby masz 17 lat? Dziewczynki, które mają po 12 potrafią pisać dojrzalej. To jest żałosne. Chwal się dalej do jakiego to liceum nie chodzisz, jaka to nie jesteś światowa. A jak masz zamiar pisac bloga, to poptacuj nad językiem, ale sie stad zwijaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz krytykować to, że nie nie podoba Ci się mój blog to chociaż się przyznaj kim jesteś... bo nie lubię jak ktoś się chowa z opiniami... Dzięki za opinie, bo dla mnie każda jest ważna ...jedna bardziej miła druga nie, ale istotna...to są początki mojej pracy z blogiem więc dopiero się uczę i wcale się nie chwale.. pisze podobnie jak na innych blogach... i tyle

      Usuń
    2. A co jest złego w tym, że dziewczyna napisze jakie kraje miała okazje odwiedzić, gdzie chce jeszcze pojechać czy w jakim jest liceum. Napisała normalną notkę o sobie i swoich zainteresowaniach, jakich pełno w blogspotowej sferze. Pomijając już fakt, że ma odwagę pisać w swoim imieniu, a nie z anonima -.-

      Usuń
    3. Dziękuje Klaudia ^^ ;p

      Usuń

Dzięki za komentarze <3
Nie toleruje obserwacji za obserwacje
W miarę możliwości staram odwdzięczać się za komentarz :)