poniedziałek, 21 października 2013

Zmiany everywhere ;p

Oj dawno mnie nie było ;p tak tak...NAUKA- odwieczny wróg młodzieży ... tym bardziej w liceum :/ ale przez ten czas wiele się zdarzyło. W poście niżej pisałam Wam o mojej wycieczce do Poznania z moja klasą <3 było super! Na prawdę! Udało mi się spotkać z kumplem, którego dawno nie widziałam ^^ i byliśmy też na sztuce teatralnej pt. "Gąska" ,  ale szczerze  tak  średnio mi się podobała i widziałam bardziej interesujące przedstawienia. 
   A dzisiaj na przykład wróciłam prosto od fryzjera^^ POTRZEBOWAŁAM ZMIAN!! więc mam nową fryzurkę ( zdjęcie bedzie poniżej ), ale zmian nie dokonałam tylko w swoim wyglądzie... również w sposobie pojmowania świata i w podejściu do życia a to wszystko dzięki mojej mamie <3 Kocham Cię Mamo, wiesz? :) Pomału zaczynam widziec zmiany w jeszcze czymś ale o tym na razie głośno nie mówie ^^ może kiedyś powiem ;p a na razie umieszczam zdjecie nowej fryzurki;p ( grzyweczka ^^ )





Pozdro ;D Wasza Zuzu ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze <3
Nie toleruje obserwacji za obserwacje
W miarę możliwości staram odwdzięczać się za komentarz :)